Friday, October 16, 2009

Bahang kehidupan di sini sudah dirasai..waaaaah!!!


semakin hari semakin sayang...
iklan apa tau dlu
tetiba teringat..hehe

bukan pa, skang nih semakin banyak tugasan yang patut di setelkan. aku rasa standard kot camnih. kehidupan di universiti. tapi aku tengok ada gak makluk2 yang Allah bagi kelapangan yang banyak dkt depa. bukan aku tak bersyukur, tapi kalau tgk, ujian gak tu. dalam surah al-asr Allah dah sebut, demi masa. sesunguhnya manusia itu dalam kerugian...(ila akhir ayah). so x leh nak bg pa2 komen la. tapi setiap tugasan yang aku buat tu, insyaAllah ada la keberkatan tuh.

k r. dok cc lma2 nih prabih duit plak

wslm..
Chow sin-chi!!(apek senario kata)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Aku Seorang Guru © 2011